Noční pasažéři
Paříž, 80. léta. Elisabeth opustil manžel a její děti jsou připraveny vyletět z hnízda. Po letech finančního zajištění a bezstarostnosti je nucena najít si nové zaměstnání, a tak zkusí štěstí v rozhlasovém pořadu Noční pasažéři, který sama ráda poslouchá během bezesných nocí. Tam také potká osmnáctiletou Talulah, která změní život nejen jí, ale i celé její rodině.
Paříž, 80. léta. Elisabeth opustil manžel a její téměř dospělé děti jsou připraveny vyletět z hnízda. Po letech finančního zajištění a bezstarostnosti je nucena najít si nové zaměstnání, a tak zkusí štěstí v rozhlasovém pořadu Noční pasažéři, který sama ráda poslouchá během bezesných nocí. Shodou okolností tam potká osmnáctiletou dívku Talulah, které se ujme. Pozvolna plynoucí děj s archivními prostřihy francouzské metropole nás vtahuje do víru komplikovaných mezilidských vztahů, jimž vévodí herecký výkon Charlotte Gainsbourgové v hlavní roli. Snímek francouzského režiséra Mikhaëla Herse měl premiéru na letošním Berlinale.