Fucking Bornholm
Dvě rodiny dlouholetých známých se rozhodnou strávit spolu jako obvykle prodloužený květnový víkend v kempu na idylickém dánském ostrově Bornholm. Komplikovaná situace mezi jejich dětmi však spustí řetězovou reakci událostí, které prázdniny, původně slibující kýžený odpočinek, změní v očistec… Úskalí výchovy, krize středního věku či partnerské neshody jsou hlavními tématy hořké komedie polské režisérky Anny Kazejak. Ta se spoluscenáristou Filipem Kasperaszkem stvořila životné postavy, které jsou leckdy směšné či trapné, iritující, ale zároveň v nás budí soucit a pochopení. Jsou totiž jako my.