Pornografická klasika, její chystaná adaptace a casting pánských adeptů ve věku 16 až 99 let. Výsledkem není film s hvězdičkou, ale poťouchlý i citlivý performativní dokument. Z přečtených úryvků promlouvají jak vídeňská prostitutka Josefina Mutzenbacherová, tak hlavně různorodí účastníci castingu se svými postoji, zkušenostmi a intimními historiemi.
Příhody vídeňské děvky Josefiny Mutzenbacherové – zvídavé, povolné a hluboko pod hranicí plnoletosti – představují pornografickou klasiku i problematické kulturní dědictví. Na castingu hledajícím pro nové filmové zpracování mužské protagonisty ve věku 16 až 99 let jednotliví adepti předčítají, improvizují, zpívají, diskutují a reflektují vybrané úryvky z víc než sto let starého románu. Dokumentaristka Ruth Beckermann s předlohou pracuje jako s nástrojem, který muže nejrůznějších generací, národností a sexuálních orientací vede ke sdílení vlastních intimních historií. Dílem performativní koncept, dílem originální adaptace, dílem strategické, a přece neokázalé převracení genderových rolí.