Superhrdinové
Romantický film, jenž nás nechá žít vztahový kolotoč radostí a strachů dvojice, kterou dala dohromady náhoda. Nebo osud? Anna a Marco tvoří pár superhrdinů, tak jako mnoho jiných lidí, kteří se rozhodli žít ve dvou. Řešit společné problémy totiž někdy vyžaduje až nadlidskou sílu.
Romantický film, jenž nás nechá na chvíli žít vztahový kolotoč radostí a strachů dvojice, kterou dala dohromady náhoda. Nebo osud? Kreslířka komiksů Anna a teoretický fyzik Marco tvoří pár sympatických superhrdinů, tak jako mnoho jiných lidí, kteří se rozhodli žít ve dvou. Řešit společné problémy totiž někdy vyžaduje až nadlidskou sílu. Každý vztah má svoje krize a svoje idylické chvíle – od náhodného setkání v dešti po vážné hovory po deseti letech. Vyprávění skládá historii vztahu ze dvou dějových linek: vztah na začátku versus deset let vzdálená současnost. Přesné pointování epizod soustavně ostřeluje srdeční krajinu i šedou kůru mozkovou diváků a divaček.