Co si počít, když vám láska není souzena, když se vám neustále vyhýbá? Šedesátnice Kristýna ztratila poslední kapku naděje, a tak se s dcerou Sárou vydává za kartářkou s cílem probrat své životní neštěstí. Rok po Zrcadlech ve tmě natočil Šimon Holý další ryze nezávislý film o životních traumatech viděných z ženské perspektivy, tentokrát se štědrou dávkou ezoteriky navíc.
Co si počít, když vám láska není souzena, když se vám neustále vyhýbá? Šedesátnice Kristýna (Pavla Tomicová) ztratila poslední kapku naděje, a tak se jí jako báječné, navíc naprosto rozumné řešení zdá probrat své životní neštěstí s kartářkou na Vysočině. Na ozdravnou seanci se vydává s dcerou Sárou (Sára Venclovská), která se štědré dávce ezoteriky chce za každou cenu vyhnout, ač je sama uzlíčkem nervů. Rok po Zrcadlech ve tmě natočil Šimon Holý další ryze nezávislý film o životních traumatech viděných z ženské perspektivy. Opět se opírá o vzácně věrné dialogy, aby ukázal, že láska snáze přichází k těm, kteří dokážou mít rádi i sami sebe.