Zelma byla od dětství přesvědčena, že když se bude chovat jako spořádané děvče, určitě ji potká láska s velkým L. Již první plaché interakce s opačným pohlavím však ukázaly, že realita je od romantických představ nepříjemně vzdálená. Animátorka a výtvarnice Signe Baumane nahlíží téma milostných vztahů i s nimi spojených očekávání s typickým, lehce ironickým nadhledem, to vše je okořeněno hudebními vsuvkami řeckého chóru či přiblížením neurochemických procesů v mozku.