Tygří mimikry
Pravidla tygří smečky jsou i pravidly mystického společenství, které chce ze svých řad vyloučit jednoho ze členů. Film hypnoticky stírá hranice mezi všedností a magií, probouzí tenzi i sílu tradic a ukazuje, že naše životy často formují rituály a slavnosti. Hranice mezi truchlením a tancem bývá tenká.