Sezení
Básník Mark O’Brian je po prodělání obrny od dětství paralyzovaný a kvůli potížím s dýcháním tráví většinu času v zařízení hovorově nazývaném „železná plíce“. V osmatřiceti letech si uvědomuje, že by svůj život nerad prožil jako panic, a tak do jeho života vstupuje sexuální terapeutka (vynikající Helen Hunt). Vítěz divácké ceny na festivalu Sundance (2012) je nesmírně romantickou komedií, v níž sex hraje až druhé housle.
Básník Mark O’Brian (John Hawkes) je po prodělání obrny od dětství paralyzovaný a kvůli potížím s dýcháním tráví většinu času v zařízení hovorově nazývaném „železná plíce“. Poté, co se nešťastně zamiluje do své ošetřovatelky, uvědomuje si, že by svůj život (jakkoliv může být dlouhý nebo krátký) nerad prožil jako panic. Dostává doporučení na sexuální terapeutku (vynikající Helen Hunt), s níž se během šesti setkání učí, jak přijmout své tělo a dopřát sobě i partnerce bez ohledu na své postižení rozkoš. Vítěz divácké ceny na festivalu Sundance (2012) je sice neobvyklou, ale nesmírně romantickou komedií, v níž sex hraje až druhé housle. Do popředí se dostává touha milovat a být milován.