Vesper
Ekosystém země se v blíže neurčené budoucnosti zhroutil. Třináctiletá houževnatá Vesper žije se svým paralyzovaným otcem a snaží se obstarávat obživu, jak to jde. Když jednoho dne najde v lese záhadnou ženu, začne doufat ve změnu… Díky kombinaci jedinečného výtvarného konceptu, silných hereckých výkonů a nápadité hudební složky přináší dystopická sci-fi divákům komplexní audiovizuální zážitek.
Ekosystém země se v blíže neurčené budoucnosti zhroutil. Třináctiletá houževnatá Vesper, která žije se svým paralyzovaným otcem, se snaží obstarávat obživu, jak to jde, a zároveň ve své laboratoři experimentuje s biologickými materiály. Když jednoho dne najde v lese záhadnou ženu, doufá, že ji zavede do Citadely, místa, odkud mocní rozhodují o osudu zbytku světa. Kristina Buožytė a Bruno Samper umně využívají kulis lesnaté litevské krajiny, do níž zasadili děj této dystopické sci-fi, a díky kombinaci silných hereckých výkonů, jedinečného výtvarného konceptu a nápadité hudební složky přináší divákům vskutku komplexní audiovizuální zážitek.