Za pár hodin zítra
Skupina pěti dvacetiletých kamarádů žije naivním způsobem života, který se často točí jenom kolem pití alkoholu a snahy o to, co nejvíc si užít společně strávený čas. Jejich bezstarostnost naruší vážná nemoc jednoho z nich. O nemoci se ostatní dozvídají postupně, což vede k nedorozuměním, rozbrojům ve skupině a nakonec k odloučení nemocného kamaráda. Příběh vypráví o povrchnosti jejich vztahů, o bezmoci a vystřízlivění z mladistvého pohledu.