Schránky
Výtah pečovatelského domu poskytne tanečníkovi prostor ke zkoumání limitů svého těla, paměti i plynutí času. Uvězněn mezi čtyřmi zdmi musí čelit bezmoci vlastní chřadnoucí schránky. V hlavní roli Jan Minařík, dvorní sólista Piny Bausch a jeden z nejvýznamnějších českých tanečníků 20. století.