Ještě nespíš?
Šimon (46) už několik let trpí nespavostí. Za iluzí zabezpečeného, spokojeného života prosvítá realita – monotónní práce ho neuspokojuje, manželka jím pohrdá, syn ho nebere vážně a Šimon už dávno ztratil veškerou naději na změnu. K té ale dojde, když na počítači svého syna objeví šestnáctiletou youtuberku, díky jejímž ASMR videím konečně dokáže klidně spát. Brzy však zjistí, že je mu dívka mnohem blíž, než si myslel. Iluze se začíná rozpadat.