Podezřelá
Nejasné úmrtí muže po pádu z hory, tajuplná vdova po zemřelém a detektiv, ve kterém se pomalu probouzejí nechtěné city. Jde v zájmu lásky umlčet minulost? Stylová romance plná tajuplných dějových zákoutí uniká klasifikaci, když jihokorejský virtuos mysteriózního thrilleru ukazuje jeden skvělý inscenační nápad za druhým. Zcela zasloužená cena za režii na festivalu v Cannes.