Trojúhelník smutku
Pět let po Čtverci si Ruben Östlund odvezl z Cannes svou druhou Zlatou palmu i pověst autora nejvtipnějšího filmu letošní soutěže. Příběh mladého páru Carla a Yayi začíná v prostředí modelingu, aby se ve druhém dějství přesunul na luxusní výletní loď. Vysvobodí bohaté pasažéry z marnosti života divoká bouře, jež vzedme vlny i obsahy jejich přecpaných žaludků, nebo se Östlundovy postavy v krajní situaci opět zachovají jako zvěř?