Korzet
Je rok 1877 a Alžběta Bavorská slaví čtyřicátiny. Podobně jako její tělo svírá těsný korzet, i její osobnost dusí svazující život na vídeňském dvoře. Mýtus císařovny Sissi se vrací, tentokrát v podání Vicky Krieps, která exceluje v důvtipném kostýmním dramatu o neklidné ženě, toužící po svobodě a emancipaci.
Je rok 1877 a Alžběta Bavorská slaví čtyřicátiny. Jak se asi s přibývajícím věkem cítila žena, kterou definoval její mladistvý vzhled? Jak vypadal soukromý život panovnice, která byla ve společnosti prezentována svým manželem, nikoli svými názory? Podobně jako její tělo svírá těsný korzet, i její osobnost dusí svazující život na vídeňském dvoře. Kostýmní drama o neklidné ženě, toužící po svobodě a emancipaci, bylo uvedeno v canneské sekci Un Certain Regard a přichází s důvtipnou reinterpretací dějin. Mýtus císařovny Sissi se vrací, tentokrát v podání Vicky Krieps, která si z festivalu zaslouženě odvezla cenu za nejlepší herecký výkon.