Joyland
Haider je v tradičně uspořádané rodině tím nejníže postaveným členem. Zatímco jeho manželka chodí do práce, on zajišťuje chod domácnosti. Pod tlakem rodiny je ale nucen hledat si práci, kterou nachází v taneční skupině charismatické trans umělkyně Biby. Ochromující romance na sebe nenechá dlouho čekat. Explozivní, barevná, energická, humorná i smutná kronika jednoho nepravděpodobného milostného vzplanutí.
Haider je muž žijící ve stínu svého otce. V tradičně patriarchálně uspořádané rodině, kterou sdílí autoritativní otec, jeho dva synové se svými manželkami a dětmi, je Haider nejníže postaveným členem. Jeho manželka Mumtaz chodí do práce, zatímco on se stará o domácnost. Jednoho dne ale podléhá tlaku a začne si hledat práci, kterou nachází v taneční skupině charismatické trans umělkyně Biby. Ochromující romance na sebe nenechá dlouho čekat. Cena poroty sekce Un Certain Regard byla letos udělena snímku Joyland, explozivní, barevné, humorné i smutné kronice jednoho nepravděpodobného milostného vzplanutí, jež v sobě nese vše nové i tradiční z pákistánské společnosti.