Pod fíkovníky
Debutující Erige Sehiri sleduje zblízka své protagonistky, mladé Tunisanky pomáhající při sklizni fíků. Každá má svůj příběh, své trápení i radosti, své ambice dosáhnout v životě jistého cíle navzdory omezením patriarchální společnosti. V průběhu jednoho dne se odehrávající podmanivý film o sympaticky svéhlavém mládí zaznamenal pozoruhodný úspěch na festivalu v Cannes.