Mariupol 2
Horizonty / 2022 / Mariupolis 2 / Litva, Francie, Německo 2022
Mantas Kvedaravičius se po šesti letech vrátil do ukrajinského Mariupolu, aby zachytil nehostinnou realitu města, které se ocitlo pod palbou ruských agresorů. Přestože za svůj návrat zaplatil životem, jeho snoubence se podařilo zajistit natočený materiál. Výsledný sestřih přináší unikátní svědectví o válce i altruismu ukrajinských obyvatel.