Moonage Daydream
Během několika desítek let nashromáždil David Bowie na pět milionů nejrůznějších audiovizuálních elementů, které se vážou na jeho uměleckou kariéru. Dva roky trvalo režiséru Brettu Morgenovi (Ten kluk bude točit nebo Kurt Cobain: Montage of Heck) se jimi vůbec probrat. Další rok vymýšlel koncepci, celých pět let se zabýval zvukovým designem velmi netradičního pohledu na kariéru originálního hudebníka a fascinujícího proroka. Jedinečná kinematografická zkušenost, která byla jednou z klíčových událostí nedávného festivalu v Cannes, vámi projede jako vlna. Brettem Morgenem zprostředkovaný testament Davida Bowieho je stejně neuchopitelný a uhrančivý jako umělec sám.