Barcarole
Mladičká ošetřovatelka Zdena začíná svoji první noční směnu v domově seniorů a rovnou je vystavena nelehké zkoušce – musí se postarat o tělo zemřelého klienta. Jemný portrét mladistvého tápání a realistický příběh setkání se smrtí v sobě snoubí fyzicky intenzivní momenty s groteskním humorem.
Mladičká ošetřovatelka Zdena začíná svoji první noční směnu v domově seniorů a rovnou je vystavena nelehké zkoušce – musí se postarat o tělo zemřelého klienta. Jemný portrét mladistvého tápání a realistický příběh setkání se smrtí v sobě snoubí fyzicky intenzivní momenty s groteskním humorem. Ve scenáristickém a režijním debutu známého herce Igora Chmely excelují jeho neméně slavní kolegové: Denisa Barešová, Lenka Vlasáková, Jan Kačer a další.