Příběh dřevorubce
Pepe, optimistický dřevorubec, vede poklidný život v malém městě na severu Finska. Situace se ale začne obracet ve chvíli, kdy Pepe přijde o práci. Černohumorné existenciální drama o hledání smyslu života ve složitých chvílích soutěžilo v canneském Týdnu kritiky a pokládá si zákeřnou otázku: Je štěstí prchavá věc, nebo záleží na vnitřním nastavení člověka?