Někdy v devadesátých letech, kdesi v tureckém přímořském resortu tráví dovolenou rozvedený mladý otec Calum (Paul Mescal) se skoro náctiletou dcerou Sophií (Francesca Corio). Debut Charlotte Wellsové, který patřil k nejpříjemnějším překvapením letošního Cannes, má nádech vzpomínky z dětství a nepotřebuje okázalá gesta k vystižení nepopsatelně intenzivních životních pocitů.
Někdy v devadesátých letech, kdesi v tureckém přímořském resortu tráví dovolenou rozvedený mladý otec Calum (Paul Mescal) se skoro náctiletou dcerou Sophií (Francesca Corio). Pohodové vystupování táty, který žádnou legraci nezkazí a baví se tím, že jej okolí považuje za dívčina staršího bratra, však zastírá znepokojivý závoj melancholie. Debut Charlotte Wellsové, který patřil k nejpříjemnějším překvapením letošního Cannes, má nádech vzpomínky z dětství a nepotřebuje okázalá gesta k vystižení nepopsatelně intenzivních životních pocitů. „Zajímá mě především pohled Sophie, která už jako dospělá vzpomíná na svou dávnou prázdninovou zkušenost a zároveň přemítá, jak se vlastně cítil v průběhu jejího dětství otec, především když nebyli spolu,“ říká režisérka.