Blízko
Rémi a Léo jsou dva třináctiletí nerozluční kamarádi. Jejich intenzivní přátelství obnáší i neobvyklou fyzickou blízkost, která se stane terčem uštěpačných poznámek dospívajících spolužáků a nevratně naruší vztah Rémiho a Léa. Něžně intimní i tíživě bolestný snímek o dospívání mnozí považují za emocionální vrchol letošního festivalu v Cannes. Porota mu udělila Velkou cenu (ex aequo).