Přehrada
Renomovaný vizuální umělec Ali Cherri debutuje na poli celovečerního filmu mysteriózním příběhem Súdánce Mahera, dělníka v cihelně na břehu Nilu, který se večer co večer potají odebírá do pouště, aby pokračoval ve stavbě záhadného hliněného monstra. Uhrančivá alegorie s nekompromisním politickým podtextem omámila publikum na letošním festivalu v Cannes.