Halim a Mina jsou majitelé malého rodinného krejčovství, specializujícího se na šití slavnostních kaftanů. Tradiční ruční práce je časově náročná, proto se Halim rozhodne do dílny přijmout pomocníka Júsufa. Přítomnost pohledného mladíka v Halimovi probudí dlouho potlačované city, což neujde Mininu zkoumavému oku… Hluboce jímavé melodrama o mnoha podobách lásky vyniká propracovaným scénářem i hereckými výkony tří protagonistů.