Pět ďáblů
Desetiletá samotářská Viky žije s rodiči v malé alpské vesnici. Od ostatních dětí, které se jí posmívají kvůli bujné kštici, se liší nejen barvou pleti, ale zejména nadpřirozenými schopnostmi. Když se ve vsi po deseti letech objeví otcova sestra Julia, začne Viky díky svým schopnostem pozvolna rozplétat temná rodinná tajemství… Léa Mysius obohatila vizuálně i zvukově fascinující žánrovou podívanou o existenciální rozměr i vhled do mentality maloměstské komunity.