Tři tisíce let touhy
Profesorka naratologie Alithea Binnie (Tilda Swinton) přijíždí do Istanbulu na konferenci. Její racionální postoje však začnou brát za své, když se v jejím hotelovém pokoj objeví Džin (Idris Alba). Po adrenalinové postapokalyptické jízdě Šílený Max: Zběsilá cesta letos George Miller do Cannes přivezl výstřední fantasy snímek, který vypráví věčný příběh o lásce a touze.
Profesorka naratologie Alithea Binnie (Tilda Swinton) přijíždí do Istanbulu přednášet na konferenci. Její postoje racionální vědkyně začnou ale postupně brát za své, když v hotelovém pokoji ze starobylé lahvičky zakoupené na bazaru vypustí Džina (Idris Alba), který jí, jak už to v orientálních pohádkách bývá, nabídne splnit tři přání… Po adrenalinové postapokalyptické jízdě Šílený Max: Zběsilá cesta (2015) letos George Miller do Cannes přivezl výstřední fantasy snímek s hvězdnou ústřední dvojící. Tři tisíce let touhy divákovi přináší věčný příběh o lásce, naplněný podobně jako pohádky Tisíce a jedné noci, radostí z vyprávění.