Harka
Mladík Ali si vydělává na živobytí nelegálním pouličním prodejem benzinu. S rodinou se nestýká, a až po smrti otce je nucen převzít zodpovědnost za své dvě mladší sestry. Rodný dům je zatížen dluhy a policie zostřuje pátrání po pašerácích pohonných hmot… Snímek je po právu ověnčen cenou za nejlepší herecký výkon canneské soutěže Un Certain Regard.
Mladík Ali si vydělává na živobytí nelegálním pouličním prodejem benzinu. S rodinou se nestýká, a až když přijde zpráva, že jeho otec zemřel, je nucen převzít zodpovědnost za své dvě mladší sestry. Má sice ještě bratra, ale ten záhy odjíždí za prací do přímořského resortu. Ali tak na všechny starosti zůstává sám, a není jich málo. Rodný dům je zatížen dluhy a policie zostřuje pátrání po pašerácích pohonných hmot… Snímek Harka byl uveden na letošním festivalu v Cannes v sekci Un Certain Regard a po právu získal cenu pro nejlepšího herce. Adam Bessa dokázal excelentně vystihnout ambivalentní postavu Aliho od počáteční nečitelné plachosti až do tíživého, kafkovsky bezvýchodného finále.