Tichá dvojčata
June a Jennifer, jednovaječná dvojčata původem z Barbadosu, s rodiči záhy po narození přesídlila do Walesu. Zde se dívky postupně uzavíraly do vlastního světa, až se rozhodly s okolním světem přestat komunikovat úplně. Fascinující příběh dvou kreativních bytostí, hluboké sesterské lásky i zničující závislosti je divákům představen prostřednictvím hravého vizuálního konceptu, zahrnujícího i animované či muzikálově laděné sekvence.
June a Jennifer, jednovaječná dvojčata původem z Barbadosu, s rodiči záhy po narození přesídlila do Walesu. Zde se dívky postupně uzavíraly do vlastního světa, až se rozhodly s okolním světem přestat komunikovat úplně a dorozumívat se jen mezi sebou. Polská režisérka Agnieszka Smoczyńská ve svém anglojazyčném debutu fascinujícím způsobem zpracovává bolestný příběh dvou neobyčejných, kreativních bytostí, hluboké sesterské lásky i zničující závislosti. Se svými stálými spolupracovníky vytvořila hravý vizuální koncept, zahrnující animované či muzikálově laděné sekvence, jejichž pomocí přibližuje bohatý vnitřní život tichých dvojčat.