Osm hor
Zatímco Bruno pochází z odlehlé alpské vesničky, Pietro je synem města. Rozdílné kořeny však nejsou překážkou silného přátelství dvou mužů. Ať už každý sám, nebo společně, oba hledají životní odpovědi ve vysokých horách. Intimní příběh zasazený do spektakulárního prostředí Alp a Nepálu byl uveden v Hlavní soutěži na letošním festivalu v Cannes, odkud si odnesl Cenu poroty.