Obvyklí podezřelí
Roger „Verbal“ Kint, muž, který přežil událost, na jejímž konci je sedmadvacet mrtvých, sedí na policejní stanici a vykládá příběh, jenž k masakru vedl… Neonoirový mysteriózní thriller Obvyklí podezřelí není třeba dlouze představovat. Precizně vystavěné vyprávění, temná atmosféra a špičkové herecké výkony jsou ingrediencemi filmu, který je skoro povinné užít si znovu na plátně.
Roger „Verbal“ Kint, muž, který přežil událost, na jejímž konci je sedmadvacet mrtvých, sedí na policejní stanici a vykládá příběh, jenž k masakru vedl… Neonoirový mysteriózní thriller Obvyklí podezřelí není třeba dlouze představovat. Precizně vystavěné vyprávění, temná atmosféra a špičkové herecké výkony jsou ingrediencemi filmu, který je skoro povinné užít si znovu na plátně. „Byla to pro mě dobrá příležitost, získat roli, jejíž postavu jsem mohl učinit výjimečnou,“ říká Benicio del Toro o svém ztvárnění postavy Freda Fenstera, jež se do paměti diváků nesmazatelně zapsala specifickým, téměř nesrozumitelným přízvukem.