Traffic – Nadvláda gangů
Traffic – Nadvláda gangů režiséra Stevena Soderberga je fascinujícím příběhem obchodu s drogami z pohledu všech, kteří jsou do něj zapojeni: od politiků přes policisty a pašeráky až po konečné zákazníky. Každý má svůj příběh, který se na americko-mexické hranici důmyslně proplétá s těmi ostatními. V hvězdně obsazeném kriminálním dramatu excelují Michael Douglas, Benicio Del Toro a Catherine Zeta-Jones.
Snímek Traffic – Nadvláda gangů režiséra Stevena Soderberga je fascinujícím příběhem obchodu s drogami z pohledu všech, kteří jsou do něj zapojeni: od politiků přes policisty a pašeráky až po konečné zákazníky. Každý má svůj příběh, který se na americko-mexické hranici důmyslně proplétá s těmi ostatními. Vzniká tak komplexní vypravěčská hra, jež po právu dominovala oscarovému klání v roce 2001. Kromě ceny Akademie za nejlepší režii, nejlepší adaptovaný scénář a nejlepší střih si zlatou sošku Oscara přebral i fenomenální Benicio Del Toro za vedlejší roli policisty Javiera Rodrigueze. V dalších rolích zazářili například Michael Douglas nebo Catherine Zeta-Jones.