Rodeo
Dynamický žánrový crossover Loly Quivoron nabízí netuctový pohled na znepokojivě vyhlížející předměstí Bordeaux. Undergroundová komunita pouličních motocyklových kaskadérů dostává nový rozměr s příchodem živelné Julie, trávící léta dospívání na pokraji společnosti, zcela pohlcena vášní pro jednostopé vzrušení. Výbušný debut získal jednu z cen v rámci canneské sekce Un certain regard.