Pamfír
Obyvatelé odlehlé karpatské vesnice se chystají na tradiční maškarní slavnost. Po měsících práce v zahraničí se zrovna vrací domů Leonid, zvaný Pamfír. Když se jeho syn Nazar dostane do nesnází, Pamfír neváhá, rozhodne se vrátit ke své temné minulosti a naposledy riskovat… Snímek, zasazený do barvitého světa ukrajinsko-rumunského pohraničí, zručně kombinuje prvky antické tragédie, westernu i thrilleru a přivádí na plátno jednoho z nejcharizmatičtějších hrdinů poslední doby.