Dalva
Dvanáctiletá Dalva žije s otcem, kterého bezmezně miluje. Jeho láska však není čistě rodičovská, jak jednoho večera odhalí zásah policie. Dalva se ocitá v dětském domově, soudní proces začíná. Drama o dětské nevinnosti a touze po lásce líčí dívčino vyrovnávání se s traumatem, zprvu způsobené odloučením od otce, následované přijetím hořké skutečnosti o vychýlené povaze jejich vztahu.
Dalva žije s otcem, kterého bezmezně miluje. Jeho láska však není čistě rodičovská, jak jednoho večera odhalí zásah policie. Dalva se ocitá v dětském domově, kam na první pohled nezapadá – líčí se a obléká jako dospělá žena, neboť tak se k ní otec, obviněný z únosu a sexuálního zneužívání, choval. Drama o dětské nevinnosti a touze po lásce líčí dívčino vyrovnávání se s traumatem, zprvu způsobené odloučením od otce, následované přijetím hořké skutečnosti o vychýlené povaze jejich vztahu. Debutující Emmanuelle Nicot prokazuje nevídaný cit při zpracovávání závažného tématu, sugestivně přibližuje dětskou perspektivu a pomyslně dává hlas těm, kteří nejsou slyšet.