Prosinečki
Stárnoucí fotbalista se ohlíží za svou kariérou a zpytuje, zda je správné věnovat pozornost účelnosti hry, anebo jejím estetickým kvalitám. Co chtějí ochozy? A co by na to řekl chorvatský záložník Robert Prosinečki? Experimentální film, který zahazuje myšlenku na fotbal jako balet a ukazuje ho jako chaotický tanec.