Rocío se poprvé od dětství setkává se svou matkou Albou, o níž se domnívala, že je po smrti. Ráda by jí sdělila, že je těhotná. Alba však v reakci na trauma z války, kterou zažila, přestala mluvit. Zatímco Rocío hledá způsob, jak s matkou komunikovat, v okolí umírají lidé a vzrůstá napětí z nejisté budoucnosti. Camila Rodríguez Triana v hraném debutu zúročila zkušenosti s vizuálním uměním i dokumentární tvorbou a uchopila ho jako tísnivé audiovizuální dílo, v němž je hrůzné dění vytěsněno mimo záběr. Intimní pojednání o mateřské lásce se tak odehrává v sugestivní atmosféře plné strachu a tísně z tušeného zla.