Zatímco Sergio zůstal, aby pomohl svému otci s chodem rodinného řeznictví, jeho bratr Flavio svůj díl odpovědnosti nikdy nepřevzal, rozhádal se s otcem a rozhodl se z domova odejít. Když se po delší době Flavio přece jen objeví, Sergio na krátký moment uvěří, že zpřetrhané rodinné vztahy ještě nemusejí být ztracené. Podobně jako řezničina je i režie v rukou Giulie Regini sofistikovaným řemeslem. Vrstevnaté italské drama porcuje rozdílné, stejnou měrou nefunkční postoje vůči autoritativnímu otci, přemýšlí o (ne)schopnosti vybočení z cizích kolejí a zachycuje útlé momenty bratrské lásky.