Nablízku
Sedmadvacetiletá Anna žije společně s matkou Hanou na malém městě na slovensko-maďarské hranici. Hana se snaží dceru chránit, aby nezopakovala její životní chyby, ale výsledkem překvapivě není vděčnost, ale spíše Annina frustrace a pocit životní nenaplněnosti. Když jí do života vstoupí mladík Gergej, matka a dcera jsou nuceny svůj vztah přehodnotit… Formálně vynalézavý absolventský film Nablízku slovenské režisérky Moniky Mahútové sleduje pouto matky a dcery s porozuměním ozvláštněným jemným humorem.