Po 15 letech ve vězení je Alexei na zkušební dobu propuštěn. Sladkou vůni svobody ale znepříjemňuje přetrvávající pocit viny, znesnadňující Alexeiovo sblížení s dcerou, ze které se mezitím stala prostitutka. Sociální drama nastiňuje nesnáze při hledání ztraceného času a našlapování v nové realitě, příznačně potemnělé, zrnité i fragmentární. Rinaldas Tomaševičius propůjčuje hlas antagonistickým, společností opovrhovaným postavám, probouzí jejich emoce, prověřuje jejich šance na nové začátky a skrze zřetelný, empatický přístup přináší důležité poselství – i z antagonisty se může stát hrdina.