Šampióni
Woody Harrelson patří k nejvšestrannějším hercům současnosti, nad jiné vyniká imponující komplexností hereckého projevu, inteligencí a smyslem pro humor. Jeho Marcus v šarmantním a hřejivém remaku úspěšné stejnojmenné španělské komedie z roku 2018 je renomovaný basketbalový trenér, jehož kariérnímu postupu brání jeho vlastní vznětlivost, paličatost a neschopnost empatie. A když se z jednoho Marcusova přešlapu stane série, následuje trest, veřejně prospěšné práce ve formě dočasného trénování basketbalového mančaftu lidí s postižením. Kinematografickou lekci lidskosti, jíž zdobí mistrovsky vyladěná kombinace humoru a sentimentu, natočil Bobby Farrelly, spolutvůrce komedií jako Něco na té Mary je nebo Já, mé druhé já a Irena.