Vedení domácnosti pro začátečníky
Je rodina to, do čeho se narodíme, nebo něco, co si během života vybudujeme? Kdo ji tvoří? A může vůbec vzniknout uměle? Ve středu třetího celovečerního filmu Gorana Stolevského stojí Dita, sociální pracovnice, která je nucena převzít úlohu matky a vypořádat se s řadou kroků, aby pro několik „odpadlíků“ vytvořila rodinné zázemí. Energie prýštící z každé z různorodých postav je však jako časovaná bomba čekající na poslední impulz. Film, drtivě zobrazující složitost mezilidských vztahů a sociálních rolí, měl premiéru v soutěži Orizzonti na festivalu v Benátkách, kde získal ocenění Queer Lion.