Benzínová duha
Pět teenagerů se v polorozbité dodávce vydává na své poslední svobodné prázdniny, než je pohltí dospělé životy. Chtějí konečně vidět pobřeží Tichého oceánu, ale od cíle je dělí stovky kilometrů – a také desítky zážitků, které je po cestě potkají. Poslední snímek amerického režijního dua bratrů Rossových se soustředí na postižení pocitu volnosti, přátelství, ale i neuchopitelného očekávání budoucnosti. Formálně poutavá road movie, uvedená v soutěži Orizzonti festivalu v Benátkách, svou atmosférou působí, jako by se tvůrci opravdu jen vydali na cestu s protagonisty, pro které je to nejdůležitější „tady a teď“.