Labutí píseň milovaného mistra, krystalicky čisté setkání s géniem. Legendární hudební skladatel Rjúiči Sakamoto podlehl boji s rakovinou 28. března 2023. V posledních letech života už držiteli Oscara za hudbu k Poslednímu císaři chyběly na samostatná vystoupení síly, přesto se na sklonku roku 2022 vzepjal k natočení závěrečné performance: koncertního filmu, v němž vystupuje pouze on a jeho klavír. Beze slov, pouze prostřednictvím jím samým vybraných dvaceti skladeb klene příběh půlstoletí svého tvůrčího života. Počínaje obdobím, kdy spoluzaložil elektropopovou legendu Yellow Magic Orchestra, přes dechberoucí hudební témata k Bertolucciho filmům až po závěrečné meditativní album „12“.