Můj oblíbený dort
Načernalá romantická komedie o lásce, která kvete v každém věku a za každého režimu. Mahin, starší žena s chutí do života, se nechce smířit se svou samotou. Vyjde svému štěstí naproti a podaří se jí najít muže s okouzlujícím úsměvem, jenž stejně jako ona patří k poslední generaci, která ještě pamatuje, jak se v Íránu žilo před islámskou revolucí. Snímek, který zahájil svou pouť v soutěži Berlinale (vítěz ceny FIPRESCI), prezentuje nejen úžasně roztomilou dvojici staříků, toužících pít život (a víno) plnými doušky, ale také proti sobě staví paměť jejich generace a teokratickou realitu současného Íránu.