Prostě holky
Šestnáctiletá Mira, dosud ambiciózní a úspěšná premiantka na přísné internátní škole, se pomalu sbližuje se svým starším spolužákem. Jejich zpočátku opatrnou romanci brzy začnou ovládat tužby a sexuální zvědavost. Ty ale musí dvojice tajit jak před striktními učitelkami, tak před Miřinou matkou, v níž dceřin vztah také začne něco, kdysi umlčeného, probouzet. Mimořádně citlivě natočený a civilně zahraný snímek si na letošním Sundance získal publikum pro svůj humor, hloubku i jemnocit, s nimiž se režisérce daří zobrazit křehké období dospívání – za což si nakonec odnesl Cenu diváků.