Únos
Porevoluční noční můra. Studie jednoho psychického rozkladu. Julio se se svou rodinou vrací do Argentiny, která v 80. letech ožívá nadějí na demokratické fungování. Změna režimu s sebou nenese automaticky okamžitou prosperitu a jistoty – ani pro ty nejbohatší. Únos Juliova bratra je zjevně spáchán muži spojenými s bezpečnostními složkami minulého režimu: protagonista čelí neviditelnému a nedosažitelnému nepříteli. Snímek uvedený poprvé v Benátkách v sekci Orizzonti Extra, se plně soustředí na hlavního hrdinu jako na jednotlivce vrženého napospas dějinám a společenským očekáváním.