Šelma
Umělá inteligence převzala kontrolu nad lidstvem a postavila emoce mimo zákon. Gabrielle proto musí podstoupit zvláštní očistu DNA a vrátit se do svých minulých životů. Ať už procitne v roce 1910, 2014 nebo ve své současnosti roku 2044, pokaždé jí zkříží cestu osudový Louis i tajuplné vědomí blížící se katastrofy. Vizionářské sci-fi Bertranda Bonella na motivy povídky Henryho Jamese vypráví o magnetické přitažlivosti mimo čas a prostor, o strachu milovat i o dystopické budoucnosti, do níž se řítí současný svět. Léa Seydoux a George MacKay oplývají jedinečnou chemií, která je stejně hořlavá jako celuloid a stejně zneklidňující jako úsměvy modrookých panenek.