Karamazovi
Do Krakova přijíždějí divadelníci z Prahy na festival alternativního divadla. Zkouší se v prostorách Nové huti a rozpadající se monstrózní ocelárna jako by byla zhmotněním vize světa bez boha, na jehož prahu se ocitají postavy zkoušené hry. Jedná se o dramatizaci Dostojevského románu Bratři Karamazovi, kde chmurně triumfuje vnitřní zpustlost otce a tří ze čtyř jeho synů. Režisér staví nejen na expresivním projevu herců, jimž vévodí Ivan Trojan v roli otce, mimořádné sugestivnosti tohoto filozofického traktátu o mravních kategoriích je dosaženo neméně expresivní kamerou, střihem a hudbou, využitím industriálních rekvizit a nelineárním vyprávěním.