Tropicana
Osamělá žena středního věku žije svůj monotónní život. Ráno odchází do supermarketu, kde pracuje jako pokladní. Z práce jde hned domů postarat se o nemohoucí matku a zbytek rodiny. Nezdá se však, že by to kohokoliv zajímalo. Tajemná vražda její šéfové ale spustí řetězec událostí, na jehož konci není nic menšího než osvobození sebe sama a nalezení vlastní hodnoty. Jak popsat cestu hlavní hrdinky? Nejlépe snad jako sexuální odyseu, výzkumnou výpravu do míst, kde hlavní roli hraje tělesnost, touha a její uspokojení. Tropicana nabízí lehce mysteriózní úvahu nad konzervatismem, prudérností a falešným ideálem fyzické krásy.